четвртак, 24. октобар 2013.

Mogu li snovi predvideti budućnost?

Snovi predstavljaju čaroban svet neobičnih pojava i događaja. Mnogi snovi  izgledaju savršeno, razumno i stvarno. Ono što čini snove više mističnim je činjenica da oni nisu u potpunosti objašnjeni sa naučne strane. To onda otvara put za mnogo više uzbudljivih objašnjenja, šta su snovi i ulogu koju oni igraju u našim svakodnevnim životima. I naravno, ova teorija je podržana od strane mnogih priča ljudi koji su u snovima “predvideli” mnoge katastrofe, smrt bliskih osoba, kao i nepredviđene događaje. Skoro svako od nas u nekom trenutku je imao san koji se obistinio. Objašnjenje za  snove i za ono šta oni znače nalazi se najverovatnije negde u mešavini želja ili sećanja. U mnogim istraživanjima je utvrđeno da je sasvim uobičajeno za ljude da veruju da njihovi snovi mogu predvideti buduće događaje. No, to opet ne može objasniti prirodu snova, kao ni vezu između snova i stvarnosti. U Bibliji najpoznatiji primer za predviđanje budućnosti pomoću snova je priču o Josifu, dok su grčka i rimska mitologija imali slične primere. Mnoga verska i stara ubeđenja opisuju period sanjanja, kao vreme kada duh fizički ode iz tela i na taj način omogućava pojedincu da vidi stvari, daljine, putovanja, vreme i prostor – što bi bilo objašnjenje kako se na ovaj način može “videti” budućnost.

6 коментара:

  1. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    ОдговориИзбриши
  2. Jedna zena koja mi je okrenula moj zivot spasila mi je porodicu nisam mogla da verujem ali na kraju sam videla da je to to zena sa velikim iskustvom i mocnim darom nazovi te je
    +381649268457 VIBER

    ОдговориИзбриши
  3. Jedna zena koja mi je okrenula moj zivot spasila mi je porodicu nisam mogla da verujem ali na kraju sam videla da je to to zena sa velikim iskustvom i mocnim darom nazovi te je
    +381649268457 VIBER

    ОдговориИзбриши
  4. Hteo sam da se zahvalim jednoj zeni koja mi je vratila voljenu osobu i skinula mi je crnu magiju nazovi te je verujte mi nije laz ja sam sve proverijo moze te je nazvati na broj
    +381603101161 viber

    ОдговориИзбриши
  5. Hteo sam da se zahvalim jednoj zeni koja mi je vratila voljenu osobu i skinula mi je crnu magiju nazovi te je verujte mi nije laz ja sam sve proverijo moze te je nazvati na broj
    +381603101161 viber

    ОдговориИзбриши

  6. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381616418057viber wcp i poziv

    ОдговориИзбриши