понедељак, 18. новембар 2013.

Venera u kvadratu sa Uranom – period neočekivanih promena

Venera iz jarca će 14. novembra formirati kvadrat sa retrogradnim Uranom iz ovna. Venera iz jarca želi strukturu, stabilnost, red i sigurnost – a Uran u ovnu želi promenu, pobunu i revoluciju. Uran uzrokuje iznenadne događaje koji često uključuju završetke ili neočekivane uspona i padove. Ove dve planete stvoriće određeno trenje. Na ljubavnom i finansijskom planu ovaj aspekt  donosi raskorak sa impulsom na nastavimo sa uobičajenim tokovima. Promena se može očekivati, bez obzira da li mi to želimo ili ne. Ovaj aspekt kod nekih osoba može doneti ispunjenje na planu ljubavi ili novca. Na globalnom planu ovaj kvadrat donosi destuktivnost i važnu društvenu promenu u svetu. Venera iz jarca aktiviraće određene situacije vezane za novac, finansije, ljubavne odnose. Ključne promene svih vrsta mogu se aktivirati. Na individualnom planu može doći do neočekivanih događaja u ličnim odnosima, novčanim pitanjima i intenzivnim reakcijama. Ovakve situacije pojaviće se kod osoba koje u svom grafikonu imaju planete od 6-12 stepeni ovna, vage, raka i jarca.





Izvor: Astrofon

2 коментара:

  1. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши