понедељак, 18. новембар 2013.

Uticaj Vertexa u horoskopu

Vertex je veoma osetljiva tačka u horoskopu i uvek se nalazi između pete i osme kuće. U astrologiji se smatra tačkom ispunjenja želja. Vertex je veoma važan kod glavnih prekretnica u životu.Veruje se da se aktivira pri rođenju i smrti. Vertex potiče od latinske reči i znači preokret. U sinastriji je često istaknut. On takođe predstavlja karmičke događaje u životu. Svi ključni događaji i susreti, na koje ne možemo uticati, povezani su sa ovom tačkom. U zavisnosti gde se nalazi u horoskopu, Vertex donosi sudbinska dešavanja. Ako se nađe u petoj ili sedmoj kući može doći do novog prijateljstva ili ljubavi. U osmom polju se vezuje za imovinsku korist i duhovne pouke. Najmoćniji susreti se dešavaju kada je vertex u konjukciji sa nekom planetom u natalnoj karti. Ponekad uticaj Vertexa može biti prilično traumatičan, jer ne možemo uticati na određene događaje.







Izvor: Astrofon

2 коментара:

  1. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши